Subject: RE: Koolitusseeria korraldamise teenus
From: "Eliisabeth Viide" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Tallinn.Events" <[email-masked]>, "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Tue, 5 Aug 2025 11:58:13 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Suur tänu päringu ning huvi eest!

Lugesime, et üks vajalikest aspektidest asukoha valikuks on see, et kõik 
koolitused peavad toimuma samas asukohas.

Kahjuks pole osad kuupäevad meie asutuses saadavad ning seetõttu meil pole 
võimalik Teile pakkumist teha.

Loodame, et meil avaneb võimalus Teiega tulevikus koostööd teha – palun 
võtke meiega edaspidi kindlasti taas ühendust.

Parimate soovidega,

ELIISABETH VIIDE

Groups, Meetings & Events Sales Coordinator

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

HILTON TALLINN PARK

M: +372 5302 2896 T: +372 630 5411

F. R. Kreutzwaldi 23, 10147 Tallinn, Estonia

tallinnpark.hilton.com

hilton.com

 <https://www.facebook.com/HiltonTallinnPark> 
<https://www.tripadvisor.co.uk/Hotel_Review-g274958-d290521-Reviews-Hilton_Tallinn_Park-Tallinn_Harju_County.html> 
<https://www.instagram.com/hiltontallinnpark/>

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, 1 August 2025 13:47
To: Swissotel Tallinn <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Radisson Collection Hotel Tallinn 
<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Mövenpick Hotel 
Tallinn <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Tallinn.Events <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Subject: Koolitusseeria korraldamise teenus

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu dokument.

Pealkiri: Koolitusseeria korraldamise teenus

Registreerimise kuupäev: 01.08.2025

Registreerimise number: 5-6/6517.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.justdigi.ee

  _____

This transmission is not a digital or electronic signature and cannot be 
used to form, document, or authenticate a contract. Hilton and its 
affiliates accept no liability arising in connection with this transmission. 
Copyright 2025 Hilton Proprietary and Confidential